[STEMHOK.NL]    

Stemhok.nl  - reageer - colofon - nog 2 weken tot de verkiezingen - deze site wordt wekelijks ververst

           

 

Geef je op voor de
wekelijkse
Stemhok nieuwsbrief
E-mailadres:
Geef je op
Meld je af

 

 

 

 

 

 

 

 

      ** Persbericht **

General Biscuits/LU speelt in op politiek verschijnsel Fortuyn

Den Haag, 24 maart 2002 - Generale Biscuits Nederland speelt op ludieke wijze in op het verschijnsel Pim Fortuyn. In de maanden april/mei zal een aangepaste versie van het bekende LU biscuit “Pim’s” in de schappen van de winkels liggen.

Marketing manager Annelies Vredesteijn: “Generale Biscuits wil met deze aktie blijk geven een creatief bedrijf te zijn, waar creativiteit en innovativiteit hoog in het vaandel staan!”. Naast een aanpassing van de productverpakking prijkt het gezicht van de Rotterdamse Prins op het chocoladegedeelte van het koekje. Chocolatier Luuk Gazel: “Ontzettend inspirerend om een 3D afgietsel te maken van een nog levend persoon! Ik ben
erg trots op het resultaat. En de smaak is alsvanouds!”.

Na de verkiezingsuitslag van 15 mei zal Generale Biscuits/LU beslissen of ze het koekje handhaaft in haar productportfolio.

** Einde persbericht **





(Disclaimer: De redactie van Stemhok.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van dit persbericht.)



[Terug naar hoofdmenu]
 

Stemhok.nl  - reageer - colofon - nog 2 weken tot de verkiezingen

Blijf op de hoogte van het laatste campagnenieuws en geef je op voor de e-mailservice van Stemhok.nl.
Zelf schrijven voor Stemhok.nl? Stuur dan een e-mailbericht naar info@stemhok.nl en meld je aan.
Waarschuwing: Iedere gelijkenis met bestaande personen, gebeurtenissen en/of partijen berust geenszins op toeval.